عسل ما آرتین

آرتین ۵ ساله

داداشی شکمو

1400/2/7 14:12
83 بازدید
اشتراک گذاری
چند روز پیش یه پودر کیک خوشمزه خریدیم که توش شکلات تخته ای داشت😋😋😋 تو عاشق شکلات تخته ای هستی. من هم همینطور 😋😋😋😋😋😋  چند تا رو آب کردیم ریختیم روی کیک. بقیه رو هم   گذاشتیم توی یخچال.  دیروز با همدیگه بازی می‌کردیم که مامان من  رو یواش صدا کردن گفتند که بیاین شکلات تخته ای ها رو بخورین.  بعد من به تو گفتم هر کی برنده بازی شد یه چیز خوشمزه داره. برنده بازی شدی😄😄👏

و من بهت گفتم می خوام بهت به چیز خوشمزه بدم. گفتی کیک؟ گفتم آره.

گفتی  شیر ؟گفتم آره.

ای پسر شکمو همه چیزای خوشمزه را نام بردی😄😄

بعد بهت گفتم خب برو توی اتاق منتظر باش تا یه چیز خوشمزه واست بیارم . صدات میکنم.♥️ نشسته بودی توی اتاق تا صدای در یخچال و بسته  شکلات شنیدی بدو بدو مرد گفت ای شکلات شکلات ؟

  گفتن نمی دونم برو منتظر باش

تا ظرف شکلات و آوردم و شیر و گذاشتم گفتم آرتین بیا.

گفتم  دستات رو بذار  روی چشمت و بشین.

نشستی تا چشاتو باز کرد و شکلات ها رو دیدی. هیجان‌زده شدی گفتی دیدی گفتم شکلاته؟ دیدی

گفتم آره شکلاته.  اول از همه شکلات هات رو خوردی. اومدی گفتی شکلاتهای تو چی؟ گفتم حالا میخورم گفتی .منم باهات بخورم؟

و یه تیکه کوچولوی دیگه از شکلات من خوردی😳

ای داداش شکمو

آرتین ۳ سال و ۹ ماه

۱۴۰۰/۷/۲
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)