عسل ما آرتین

آرتین ۵ ساله

داداشی و اسم فامیل

1399/10/20 15:30
159 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته ای میشه که من و آریسا جون

با هم تماس تصویری میگیریم و بازی میکنیم.

تو هم میایی و بازی ما رو نگاه میکنی و بازی هم میکنی.

😍😍🌷🌷

دیروز میخواستم تنهایی اسم فامیل بازی کنم که اومدی گفتی

منم میخواهم بازی کنم. گفتم باشه یک

کاغذ بردار و بیا.رفتی یک مداد و کاغذ برداشتی آوردی.

و بازی رو با (د) شروع کردیم. هنوز شروع نکرده

با دستای کوچولوت مداد رو گرفتی و 

چند تا خط خطی کشیدی و گفتی استپ.

😲😍🤣🤣

بعد گفتم اسم؟

گفتی فامیل🤣🤣🤣🤣

گفتم پسر فامیل چیه؟ اسم رو بگو

گفتی آرتین محمدی. 

برای رنگ:قرمز

برای حیوان: ببر

برای شهریاکشور: شهر 🤣( ازت پرسیدم شهریاکشور گفتی شهر)🤣

برای گل: بوسی. دفعه بعد هم گفتی گل جارو🤣🤣

(گل سوزن رو هم به تقلید از من که مینویسم

گل سوسن گفتی)😆🤭

🤣😆😍😍

دیشب یک قسمت اضافه کردیم به اسم اعضای بدن.

تو گوشت اشتباهی شنید غذای بدن🤣🤣

ولی جالب اینکه برای اعضای بدن مینوشتی پا و دست و...

😜😉😂

با اینکه هنوز بلد نیستی چیزی بگی که اولش (د) باشه

ولی خیلی قشنگ و جالب بود که بازی میکردی

😍🤩🌷🌷

عکس های از اسم فامیل بازیت دارم

حتما چند روز دیگه برات میذارم

😍😍

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)