عسل ما آرتین

آرتین ۵ ساله

آرتین کوچولوی من

1399/6/24 15:40
99 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه با آرینا و گاهی رادین یه تیم تشکیل میدین که خیلی جفت و جوره

و همه مدل کاری میکنه تا یا خنده ما رو از ابتکار و خلاقیت

گروهی تون دربیاره یا جیغ بنفشش رو از بهم ریختن اوضاع.‌

هر چی که باشه دلم از اینکه با هم کودکی و تجربه میکنین خوشه و

وقتی آرینا هم، همبازیت میشه که دیگه جشن ها در دلم برپاست.


از بازی های دونفره یا سه نفره ی اوقات خوشتون آب بازی توی حمومه،

 رقص و پایکوبی، لگو ساختن  و هی بهمش ریختن،

 با همدیگه پای برنامه های خوب تی وی نشستن

قر کمر و انداختن بابایی تو آبهای خروشان🤣


و امان از وقتی که کارِتون به جنگ و دعوا بکشه

یه جاهایی توی کنترل رفتار خودم واداده م که حالا بازتابهاش رو توی رفتارای شما با هم میبینم.

باز هم شرمساری و وجدان درده که برام میمونه. باز هم امید اصلاح دارم و تلاش برای اون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)